Személyes vásárlásra kedden délelőttönként 8.30 - 12.00 óra között van lehetőség. Más időpontot előzetesen egyeztetni szükséges!

Megrendelés

A megrendelés nem igényel regisztrálást, azonban bizonyos adatok szükségesek ahhoz, hogy a csomagot el tudjuk küldeni. A megrendelési lapon megadott adatokat ellenőrzés céljából automatikusan eljuttatjuk a vevő által megadott e-mail címre. (Figyelem, ha nem kap visszaigazoló e-mailt 2 percen belül, ellenőrizze a spam szűrőjét. Amennyiben ott sem találja, írjon egy e-mailt, vagy hívjon minket.) A megrendelés csak akkor lesz eredményes, ha a megrendelő lapon található mezőket hiánytalanul és pontosan tölti ki. Adatbeviteli hiba javítására a "Megrendelés" gomb megnyomása előtt van lehetősége. Hiányos és pontatlan kitöltés esetén a kért megrendelést nem áll módunkban elfogadni, azt tárgytalannak tekintjük, és az ebből eredő károkért nem vállalunk felelősséget. Postafiókra kért megrendelést nem fogadunk el. Amennyiben technikai hiba miatt téves ár jelenik meg a korsóáruházban, a termék(ek) elküldése előtt egyeztetés végett telefonon és/vagy e-mailben megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket a vevő írásban történt megerősítése nélkül természetesen nem tekintjük érvényesnek.

A rendelés véglegesítéséhez a vásárlási feltételek elfogadása szükséges.

A termék ellenértéke

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó fogyasztói árak, az ÁFÁ-t igen, a szállítási és csomagolási költségeket nem tartalmazzák.

A megrendelés módosítása, törlése

A 2001.évi CVIII. tv. értelmében a megrendelés leadásakor a vevő felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vevő között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vevőnek, hogy a rendelési igényét a rendszer regisztrálta, és továbbította az eladó felé. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vevőnek a rendelés visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekkor a vevő e-mailben újabb értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. A megrendelés utólagos módosítására vagy a rendelés visszavonására, csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor az info@korsoaruhaz.hu címen.

Vevő elállási joga

A vevő a vásárlástól 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. A vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. Az eladó köteles a vevő által kifizetett termék értékét (szállítási és csomagolási költségek nélküli bruttó termék érték) legkésőbb az elállást követő 30 napon belül visszatéríteni. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával felmerülő összes költséget (szállítási, csomagolási díj). A vevőt ezen felül más költség nem terheli. Amennyiben az elállási jog alapján visszaszállított áru sérült, akkor a vevő kártérítésre kötelezett. Ez az eset akkor áll fenn, ha a vevő a termék tönkremenetelét vagy visszaadásának ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Ebben az esetben az eladó követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Elállás esetén az interneten megkötött szerződés a szerződéskötés napjára visszamenőleg kerül megszüntetésre, ezért olyan helyzetet kell teremteni, mintha a vevő meg sem rendelte volna a terméket a webáruházból.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet teljes szövege a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapján található.

Eladó joga

Amennyiben a webáruház oldalán hiba vagy hiányosság tapasztalható a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetekben a hiba felismerése, ill. módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően módosíthatja, vagy megerősítheti a megrendelését, ill. lehetősége van a vásárlástól való elállásra is.

A termék visszaküldése

A termék(ek)et csak eredeti állapotában (hiánytalan minőségi és mennyiségi állapot), sérülésmentesen az eredeti számla vagy nyugta ellenében vesszük vissza.

Jótállás

A még nem használt, de a vevő és az eladó (Over-Team Kft.) által is egyaránt hibásnak ítélt terméket 3 napon belül kicseréljük, ha ez nem lehetséges, akkor a termék ellenértéke levásárolható. A jótállás érvényesítése bemutatótermünkben lehetséges. Fontos, hogy az átvételkor kapott számlát vagy nyugtát őrizze meg, mert a jótállás érvényesítése csak a számla vagy nyugta megléte esetén lehetséges.

Törött, sérült áru esetén

Amennyiben a Magyar Posta által már kézbesített, (vagyis átvett, kifizetett és kibontott áru) áru sérült, törött, a Posta a címzettel szemben vállalja a kártérítési felelősséget. A kártérítés összege megegyezik az értéknyilvánítás összegével. A kártérítési igényt a kézbesítéstől számítva 3 munkanapon belül a megrendelőnek kell bejelentenie bármelyik Postahivatalban írásban. Ezzel együtt vissza kell vinni a Postára a sérült küldeményt, annak teljes külső/belső eredeti csomagolásával együtt - erről jegyzőkönyvet készít a Posta. A Posta a kártérítési igényre 30 napon belül írásban válaszol, és a megalapozott kárösszeget 8 napon belül kiutalja.

 

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított termék(ek) a vételár teljes kifizetéséig az eladó tulajdonában marad(nak).

Adatvédelem

Az Adatvédelmi tv. 1992.évi LXIII tv. értelmében a vevő adatszolgáltatása önkéntes. A megrendeléskor megadott személyes adatait kizárólag rendelésének teljesítéséhez használjuk. Személyes adatait nem szolgáltatjuk ki harmadik személynek, kivételt képeznek azon információk, amelyek a kézbesítéshez és kiszállításhoz szükségesek. A korsóáruház weblapján feltüntetett összes képi és tartalmi anyag az Over-Team Kft. (adószám: 10836206-2-41) tulajdonát képezi.

2018. május 25-étől kezdődően az Európai Parlament és Tanács által elfogadott Általános adatvédelmi rendelet (GDRP, 2016/679 EU rendelet) közvetlenül alkalmazandó Magyarországon is. Ennek végrehajtására az Over-Team kft kiadta az 1/2018 számú „Személyes adatok védelmével kapcsolatos feladatok szabályozása” tárgyú ügyvezető igazgató utasítást.

 

Kivonat a fenti utasításból:

 

„Az Over-Team Kft fő tevékenysége az Európai unióból származó söröskorsók kereskedelme, mely

·         a bemutatóteremből -,

·         WEB áruházon keresztül történő értékesítés során valósul meg.

 

I./ Értékesítéssel kapcsolatos adatok

1./ Bemutatóteremből történő értékesítés

1.1./               Készpénzes vásárlás nyugta ellenében.

                       Személyes adat felvételére nem kerül sor.

 

1.2./               ÁFÁ-s számla kiállítása esetén, az alábbi adatok kerülnek felvezetésre:

·         Vevő neve,

·         Vevő címe,

·         100.000.-Ft ÁFA tartalom felett vevő adószáma.

Az adatokat tartalmazó számlák, csak nyomtatott formában kerülnek tárolásra, számítógépes rögzítésre nem kerülnek.

A vevők vásárlásait bizalmasan kell kezelni, azokról csak az erre feljogosított hatóságnak lehet felvilágosítást adni.

 

2./ Webáruházon keresztül történő értékesítés

                        A megrendeléskor a vevő az alábbi adatokat küldi meg:

·          Név,

·         Szállítási és számlázási adat (személyes átvétel esetén ezt az adatot nem kell megadni),

·         Telefonszám,

·         Email cím.

A megrendelő adatait a reklamációs időt (14 munkanap) követően a számítógépes rendszerből törölni kell. 

 

1.3./ Termék kiszállítása

A megrendelt termékek kiszállítását – abban az esetben, ha a vevő nem személyes átvételt kér -  a Magyar Posta végzi.

A teljesítéshez az alábbi adatokat kell „címirat”-ban a Postával közölni:

·         Név,

·         lakcím vagy szállítási cím,

·         telefonszám.”